مصاحبه آرشیو خبر ها
یووه قدرتمندتر شده

یووه قدرتمندتر شده

مارچلو لیپی عقیده دارد که یوونتوس در این فصل با به خدمت گرفتن خدیرا ، دیبالا ، مانزوکیچ و زاتزا ، قوی تر شده است.

مربی اسبق بیانکونری و ایتالیا ، در گفتگو با لا استامپا درمورد تغییرات زیاد یوونتوس و خروج پیرلو و توز صحبت کرد.

" رقیبان ، خریدهای بزرگی انجام داده اند و این موضوع نشان میدهد که این تیمها در حال بازگشت هستند اما این یوونتوس بود که واقعا نبض بازار را در اختیار گرفت و خریدهای بسیار خوبی انجام داد. اگرچه تیمی بود که کمتر از همه به آن نیاز داشت. "

"این نشان می دهد که یوونتوس تیمی است که ایده های روشنی دارد و برای آینده برنامه ریزی می کند. یووه تیمی است که به نوسازی تیم حتی بعد از پیروزی عادت دارد. "

" یادم می آید وقتی در سال 2001 به یوونتوس برگشتم ، اومبرتو آنیلی به من گفت : باید زیدان را بفروشیم. من در آن زمان با این موضوع خوب برخورد نکردم ما او گفت که ما روی همه چیز سرمایه گذاری دوباره خواهیم کرد. "

" ما با فروش زیدان بازیکنانی مانند جیجی بوفون ، لیلین تورام و پاول ندود را خریدیم که خریدهای خوبی بودند. اساسا من به هواداران می گویم که بگذارید کسانی که کارشان را بلدند به این مسائل رسیدگی کنند. "

هواداران بیانکونری در این تابستان ، چهره های جدید زیادی را در تیم شان تشویق خواهند کرد.

لیپی توضیح داد :

" خدیرا بازیکن با تجربه ای است که جام جهانی را برده است."

" دیبالا بازیکنی است که حقه های زیادی بلد است و اگر کمی از لحاظ فیزیکی قوی تر شود ، می توانیم انتظارات زیادی از او داشته باشیم."

" ماندزوکیچ مهاجم مرکزی است که یوونتوس به آن نیاز داشت. چرا که او شم گل زنی بهتری نسبت به یورنته دارد."

" من به زاتزا علاقه خاصی دارم ، چرا که او قدرت حرکت خوبی دارد و فضاهای مناسبی بین مدافعان حریف پیدا می کند. آمدن روگانی نشان می دهد که یوونتوس نقش اصلی را برای بازیکن سازی ترکیب تیم ملی به عهده دارد. این موضوع و همین طور داشتن حس تعلق و هویت ، دلایل اصلی بردهای آن هاست. "

صحبت هایی مبنی بر بازگشت دوباره لیپی به سری آ به عنوان مربی میلان وجود داشت ، اما گفته شد که او این پیشنهاد را رد کرده است.

" من دلتنگ دوران مربیگری ام نیستم . آن دوران را به پایان رساندم ولی هنوز هم بازنشسته نشده ام. درها را برای پیشنهادات تیم های ملی باز گذاشته ام. اما هنوز در این باره شک و تردید دارم ، چرا که این روزها تیمهای قدرتمند مربی را ازدرون سیستم های خودشان انتخاب می کنند. "

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: